God service er lige så vigtigt for os som for dig

Derfor har vi defineret ti klare adfærdsregler og værdier for god service til os og vores medarbejdere:

  1. Tænk positivt
  2. Vær målrettet
  3. Forstå din kunde
  4. Vær professionel
  5. Vær synlig
  1. Gør det lille ekstra
  2. Se muligheder i ethvert problem
  3. Vær troværdig
  4. Kundetilfredshed er dit ansvar
  5. Kunden er din løn!

Mission

Vores mission – hvorfor er vi her?

Hele TRASBOs forretningside er at forøge vore kunders tilfredshed gennem glæden ved at benytte vores servicetilbud.

Missionen er, at TRASBO A/S skaber trivsel og arbejdsglæde hos kunden.

Mission

Vores vision – hvad vil vi?

Vi er en troværdig og stabil service­virksomhed, der kan levere de rigtige serviceløsninger med omtanke.

Dette gælder i forhold til kunder, medarbejdere og samarbejdspartnere.

Mission

Mål – det vil vi nå!

Målet for TRASBO A/S er at styrke og videreudvikle TRASBOs kerneprodukter.

Udvikle medarbejderstaben som et led i projekt “attraktiv arbejdsplads” med fokus på gensidigt samarbejde.

Arbejde med en målrettet vækst så mål bliver til resultater og ikke til vækst for enhver pris.