2016 starter godt med nye kontrakter

Vores Kvalitets- og Miljøcertificerede vaskeri har vundet endnu en ny kontrakt. Vi er nu leverandør af tøjvask til hjemmeboende borgere i Greve Kommune.

Den nye kontrakt er første skridt på vejen i et 2016, der bliver rigtig spændende for TRASBO. Vi er klar til masser af spændende nye udfordringer og opgaver.

Vask er ikke den eneste afdeling i TRASBO, der oplever vækst. Vores Erhvervsafdeling har også travlt med masser af nye, spændende kunder.


TRASBO godkendt af Dansk Standard

TRASBO er godkendt efter Servicenormen. Servicenormen er rengøringsbranchens blåstempling af servicevirksomheder der har valgt kun at arbejde under ordnede forhold.

I november 2015 fik TRASBO kontrolbesøg af Dansk Standard. Vi er rigtig glade for at kunne fortælle at TRASBO gik rent igennem. TRASBO har sit på det rene og er i stand til at honorere de servicekrav, kunderne stiller. Med Servicenormen har vi dokumentation for at vi kan levere højt kvalificerede ydelser baseret på klart definerede normer.

Der er opstillet en række kriterier for at en virksomhed lever op til Servicenormen. Godkendelseskravene er blandt andet følgende:

  • Økonomiske Attester
  • Kvalitetsstyring
  • Miljø
  • Arbejdsmiljø
  • Personalepolitik
  • Uddannelse

Læs mere om Servicenormen.


2 x 45.000,- til Danske Hospitalsklovne

Danske hospitalsklovne og virksomheden TRASBO indledte et samarbejde omkring virksomhedens 45 års jubilæum. TRASBO donerede 100 kr. pr. vasket dyne og 45% af første måneds omsætning på nye erhvervskunder i kampagneperioden.

Virksomheden og dens medarbejdere har virkelig mærket en kæmpe opbakning fra deres opland, og mange nye kunder har følt for kampagnen. Der er kommet mange positive tilkendegivelser og tilbagemeldinger omkring projektet, som virkelig viser, at vi alle gerne vil være med til at gøre en forskel.

“Jubilæumskampagnen som vi har haft sammen med Danske Hospitalsklovne, har været et fantastisk projekt, hvor det har været helt overvældende, at kunne mærke medarbejdernes glæde og arbejdsindsats omkring et fælles støtteprojekt til fordel for en god sag.” fortæller Birgitte Trasbo.

“En kæmpe tak for den store støtte til Hospitalsklovnenes arbejde med de indlagte børn. Vi er meget taknemmelige over det store beløb som TRASBO, medarbejderne, kunderne og leverandørerne nu har støttet foreningens arbejde med.” udtaler Kenneth Øhrberg, direktør for Danske Hospitalsklovne.


TRASBO-elev scorer 12 i afsluttende opgave

Vores elev Mona Abrahamsen har netop afsluttet sin uddannelse som Serviceassistent med speciale i Virksomhedsservice. Vi er mindst lige så stolte som hende selv over, at Mona fik et rigtig flot 12-tal for sin afsluttende opgave. Stort tillykke fra TRASBO.

TRASBO er godkendt som praktiksted for følgende uddannelser:

  • Serviceassistent / Rengøringstekniker
  • Serviceassistent / Virksomhedsservice
  • Kontoruddannelse med specialer / Administration
  • Kontoruddannelser, generel / Generel kontor

Kunne du tænke dig at være elev hos TRASBO, er du meget velkommen til at sende os en ansøgning.

TRASBO-elev scorer 12 i afsluttende opgave

TRASBO-elev scorer 12 i afsluttende opgave


Reception

Anne og John Trasbo fratræder for at nyde deres otium. Vi ønsker dem alt det bedste for fremtiden.

Reception

Mange nye kunder hos TRASBO!

Dejlig travlhed i TRASBO. Brøndby, Albertslund og Egedal Kommune har lavet kontrakt med TRASBO om vask af borgertøj. Vi glæder os til at starte og vi pakker opstartsbreve med et stort smil.


Servicebranchens grand oldies

I maj 2015 fejrede stifterne af TRASBO, John og Anne Trasbo, 45 års jubilæum i den virksomhed, de selv har grundlagt. TRASBO er et af servicebranchens ældste ejerledede virksomheder. John Trasbo er uddannet tømrer, og havde fået et dejligt hus på landet stillet i udsigt af sin mester, men denne trak i land i sidste øjeblik. Det gav det sidste skub mod John og Annes drøm om at blive selvstændige. I 1970 stiftede de derfor TRASBO og startede med at pudse vinduer og gøre rent.

Serviceeventyret tog for alvor fart, da muligheden for at få en erhvervskunde på den anden side af broen (i Frederikssund) opstod. I begyndelsen var der tvivl om det var fornuftigt, men det endte med at TRASBO fik kunden, og virksomheden har siden udvidet sin kundegruppe med mange både små og store virksomheder.

I 2010 havde TRASBO generationsskifte. Dengang udtalte Bjarne Nielsen (tidl. bestyrelsesformand) følgende i vores jubilæumsbrochure: “Det er godt, at Trasbo gør det på et tidspunkt, hvor den ældre generation stadig kan yde noget for virksomheden, selvom den er 100 procent overdraget til Birgitte Trasbo Kelvis. Dette generationsskifte et mønstereksempel på, hvordan man skal gøre det. De driver en sund forretning med nogle gode holdninger.”

45 år senere serviceres dagligt mange kunder med kvalitetsbaseret service – rengøring, vinduespolering, kantineservice, vedligeholdelse af udenomsarealer samt kvalitets- og miljøcertificeret vask og rens.

40 års jubilæumsbrochure


TRASBO søger medarbejdere

TRASBO vækster og har brug for nye medarbejdere. Vi søger:

  • Medarbejdere til vaskeri i toholdsskift (mødetid 1. hold kl. 4:00, 2. hold kl. 10:30)
  • Chauffører til levering af borgertøj
  • Medarbejdere til kvalitetsbaseret erhvervsrengøring
  • Tilsynsførende til kvalitetsbaseret erhvervsrengøring

Vi lægger stor vægt på, at du er erfaren inden for det job, du søger. Ansøgninger sendes skriftligt til trasbo@trasbo.dk, mrk. “Ansøgning”.

TRASBO beskæftiger dagligt 80 medarbejdere inden for serviceområderne rengøring for virksomheder og private, praktisk hjemmehjælp, rens, vask og vinduespolering.


Page 4 of 8 «...23456...»